tvthessalia.gr
083c0a1dd68f39001127f4879e633121
ΑΓΡΟΤΙΚΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Lidl Ελλάς: Αναδεικνύοντας την Αυθεντικότητα και τη Φρεσκάδα μέσω Τοπικών Προϊόντων

Κοινοποίηση

Η Lidl Ελλάς αναδεικνύει την αυθεντικότητα και τη φρεσκάδα των προϊόντων της

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς είναι αφιερωμένη στην ποιότητα των φρέσκων προϊόντων, προβάλλοντας μέσα από ένα κινηματογραφικό αφήγημα την ομορφιά της ελληνικής γης και τη στήριξη των τοπικών παραγωγών. Η καλοκαιρινή καμπάνια με τίτλο «Πραγματικά Φρέσκα στα Lidl» παρουσιάζει μια καινοτόμα προσέγγιση που συνδυάζει την κινηματογραφική αισθητική με αυθεντικές εμπειρίες, φωτίζοντας την ελληνικότητα σε κάθε πλάνο.

Με διάρκεια 60 δευτερολέπτων, η καμπάνια ανατρέπει τον παραδοσιακό τρόπο παρουσίασης της φρεσκάδας, μεταφέροντας τον θεατή σε ένα οπτικοακουστικό ταξίδι που ξυπνά μνήμες από το καλοκαίρι. Οι υποκειμενικές λήψεις τοποθετούν τον θεατή στη θέση του πρωταγωνιστή, εμπλουτισμένες με ήχους και εικόνες που αναδεικνύουν την ποιότητα των προϊόντων. Αντί να προβάλλει απλώς διαφημιστικά μηνύματα, η καμπάνια αφηγείται μια ιστορία που τιμά την ελληνική γη και τις καθημερινές στιγμές μας.

Η Lidl Ελλάς διασφαλίζει ότι τα φρούτα και τα λαχανικά της είναι όχι μόνο φρέσκα αλλά και οπτικά ελκυστικά. Η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στην τοπική παραγωγή και τη διαφάνεια, στηρίζοντας κατά 90% Έλληνες προμηθευτές, από τους οποίους προέρχονται τα 9 από τα 10 φρούτα που διατίθενται στα καταστήματα. Αυτή η προσπάθεια συμβάλλει σημαντικά στην ελληνική οικονομία, με 102 προμηθευτές να συμμετέχουν στην αλυσίδα εφοδιασμού, 78 από τους οποίους εξάγουν προϊόντα σε 19 χώρες, δημιουργώντας έναν κύκλο εργασιών που φτάνει τα 186 εκατομμύρια ευρώ.

Οι καταναλωτές έχουν καθημερινά στη διάθεσή τους πάνω από 110 διαφορετικές επιλογές φρούτων και λαχανικών, ενώ η εταιρεία διενεργεί περισσότερους από 1.600 ποιοτικούς ελέγχους σε ετήσια βάση, διασφαλίζοντας την εξαιρετική ποιότητα και φρεσκάδα όλων των προϊόντων της.

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να εστιάζει στην καινοτομία και την ποιότητα, αναγνωρίζοντας για δεύτερη συνεχή χρονιά το Best Buy Award 2024/2025 από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS, ως η τοπική αλυσίδα λιανικής με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής, όπως θεωρούν οι Έλληνες καταναλωτές.

Ανακαλύψτε την καμπάνια και τη φιλοσοφία της Lidl Ελλάς επισκεπτόμενοι τα κοινωνικά της δίκτυα:

  • Ιστοσελίδα: corporate.lidl.gr
  • LinkedIn: linkedin.com/company/lidl-hellas
  • Facebook: facebook.com/lidlgr
  • Instagram: instagram.com/lidl_hellas
  • YouTube: youtube.com/lidlhellas
  • TikTok: tiktok.com/@lidlhellas

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Εξέταση από το ΓΕΝ για τις προσβολές κατά της Τουρκίας στην στρατιωτική παρέλαση της Αθήνας

user 3

Ιταλία: Μείωση της στάθμης του ποταμού Άρνο στην Τοσκάνη και αποκατάσταση της κανονικότητας στη Φλωρεντία

user 3

Εξερεύνηση των Ωκεανών: Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Φύσης

user 3