Διακρίσεις μαθητών του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου στον Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing”
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Προκριματικής Φάσης του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing” για το διάστημα 2024-2025 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 2 Απριλίου 2025. Από τον διαγωνισμό ξεχώρισαν τέσσερις μαθητές του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου: ο Γάλλος Ελευθέριος μαθητής της Γ΄ τάξης, η Γιοβανίδη Εβελίνα μαθήτρια της Γ΄ τάξης, ο Σκορδάς Σωτήρης μαθητής της Β΄ τάξης και ο Αιμονιώτης Ιωάννης, μαθητής της Α΄ τάξης. Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζει την αφοσίωση και την ικανότητά τους στη μαθηματική λογική και υπολογιστική σκέψη.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 12 ομάδες μαθητών από το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου. Η ΟΜΑΔΑ 05 κατάφερε να προκριθεί στη συνέχεια των 39 ομάδων που συμμετείχαν πανελληνίως, καταλαμβάνοντας την 5η θέση γενικά και την 1η θέση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Οι μαθητές που συμμετείχαν θα συμμετάσχουν στη ημιτελική και τελική φάση του Διαγωνισμού, προγραμματισμένη για τις 4 Μαΐου 2025 με φυσική παρουσία στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Πατρών.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου, κ. Καλλιόπη Γουργιώτου, εκφράζουν θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για την αξιοσημείωτη επιτυχία τους. Οι φίλοι τους, οι γονείς και οι κηδεμόνες αισθάνονται υπερήφανοι για αυτήν την διάκριση. Η Διευθύντρια ευχήθηκε στους μαθητές να συνεχίζουν να excel και στο μέλλον με λαμπρές επιτυχίες, πάντα διαποτισμένοι από το πνεύμα της διαρκούς αναζήτησης και την αγάπη για τη μάθηση.
Επιπλέον, η Διευθύντρια τους ευχαρίστησε θερμά για την αφοσίωσή τους τους εκπαιδευτικούς Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Κρινίτσα Έρρικα και Κιασόλλι Γεώργιο, οι οποίοι εργάστηκαν με ζήλο για την εμψύχωση των μαθητών τους, την άψογη οργάνωση των ομάδων και τη συντονισμένη προσπάθεια που οδήγησε σε αυτή τη σημαντική διάκριση. Η συμβολή τους ήταν κρίσιμη για την επίτευξη αυτής της επιτυχίας και δείχνει το πάθος τους για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των μαθητών τους.