tvthessalia.gr
67f68eac855c9b3d274d11f94ed80901 no watermark
MEDIAΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρουσίαση του βιβλίου Γιώργου Πλειού για τον ρόλο των ΜΜΕ στο ελληνικό δημοψήφισμα του 2015

Κοινοποίηση

Παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Πλειού

Το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Μελέτης & Διαλόγου «Κύκλος Ριζοσπαστικής Σκέψης» και τις εκδόσεις Τόπος, διοργανώνουν μία ιδιαίτερη εκδήλωση στην αυλή του Γαλλικού Ινστιτούτου, στη Λάρισα (Κούμα 28). Η παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Πλειού με τίτλο «ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ & ΜΜΕ – Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις κάλπες «Όχι»» θα λάβει χώρα την Πέμπτη 29 Μαΐου στις 19:30.

Ομιλητές και Συντονιστής

Στην εκδήλωση, θα συμμετέχουν καταξιωμένοι ομιλητές που θα αναλύσουν τις θεματικές του βιβλίου. Συγκεκριμένα, θα μιλήσουν οι εξής:

  • Αντώνης Σκαμνάκης – Καθηγητής ΑΠΘ, τμήμα δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
  • Γιάννης Σιούλας – Δημοσιογράφος, αντιπρόεδρος Μορφωτικού Ιδρύματος ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε
  • Ιωάννα Λαλιώτου – Καθηγήτρια Σύγχρονης Ιστορίας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
  • Γιώργος Πλειός – Καθηγητής ΕΚΠΑ, τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, συγγραφέας του βιβλίου

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Ηλίας Σκυλλάκος, δημοσιογράφος του Αθηναϊκού & Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων. Παράλληλα, χαιρετισμό θα απευθύνει ο Δημήτρης Χορταργιάς, πρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας.

Το περιεχόμενο του βιβλίου

Το βιβλίο αυτό ερευνά το σημαντικό ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στα σύγχρονα δημοψηφίσματα, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα δημοψηφίσματα που σχετίζονται με τις σχέσεις ορισμένων χωρών με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπογραμμίζονται κυρίως τα δημοψηφίσματα στην Ιρλανδία (2008), τη Μ. Βρετανία (2016), την Ιταλία (2016) και την Ελλάδα (2015).

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο ελληνικό δημοψήφισμα του 2015, καθώς το ερχόμενο καλοκαίρι συμπληρώνονται 10 χρόνια από την διεξαγωγή του. Για την ανάλυση αυτή αξιοποιούνται τα αποτελέσματα μίας εκτενής έρευνας σχετικά με τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία του συγγραφέα με τη βοήθεια των συνεργατών του.

Μέσα από την έρευνα, αναλύεται η αντίφαση που προκύπτει από την στάση των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν σθεναρά το «Ναι», σε αντίθεση με την ψήφο του εκλογικού σώματος, το οποίο τελικά εξέφρασε την προτίμησή του υπέρ του «Όχι» με μεγάλη πλειοψηφία. Αυτή η αντίθεση ενισχύει τον διάλογο γύρω από τη λειτουργία των ΜΜΕ σε κρίσιμες στιγμές της πολιτικής ιστορίας της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Έρχεται το Conference Cup στην Υδατοσφαίριση: Νέα Διοργάνωση για Άνδρες και Γυναίκες

user 3

Εθνική στρατηγική κατά της βίας των ανηλίκων: Σημαντική ενίσχυση της πλατφόρμας «Stop Bullying» με 1.200 αναφορές στην Αττική

user 3

Εξοικονομώ 2025: Προθεσμία και Προϋποθέσεις για Επιδοτήσεις

user 3