Η Σίντνεϊ Σουίνι και η Καινοτόμος Επιχειρηματική Κίνηση
Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η τελευταία επιχειρηματική πρωτοβουλία της Σίντνεϊ Σουίνι, μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες ηθοποιούς της σύγχρονης εποχής. Η νεαρή ηθοποιός, γνωστή για τον μοναδικό της στυλ και την καριέρα της, αποφάσισε να κυκλοφορήσει ένα σαπούνι που περιέχει… νερό από την μπανιέρα της, προκαλώντας έντονο ενδιαφέρον και συζητήσεις στους κύκλους των κοινωνικών δικτύων.
Η Επιχειρηματική Ιδέα που Ξεσήκωσε Ατελείωτη Συσκευή
Η Σίντνεϊ Σουίνι συνεργάστηκε με την εταιρεία Dr. Squatch για την παραγωγή ενός σαπουνιού περιορισμένης έκδοσης, το οποίο, όπως αποκαλύπτεται, περιλαμβάνει πραγματικές σταγόνες νερού που έχει χρησιμοποιήσει στην μπανιέρα της. Αυτή η ιδέα προήλθε από τις πολλαπλές αιτήσεις των θαυμαστών της όταν η Σουίνι δημοσιοποίησε μια προκλητική διαφήμιση, όπου εμφανιζόταν να κάνει μπάνιο, αποκαλώντας τους θεατές «βρώμικα αγοράκια». Αυτή η δήλωση προκάλεσε έντονη αναταραχή και φέρνει στο φως τις αντιφάσεις των σύγχρονων προσφορών προϊόντων και ταυτόχρονα την αίσθηση του χιούμορ που διαπνέει την καριέρα της.
Αφού ανέφερε στο GQ ότι δεν είχε αποκαλύψει το συνειρμό που προκαλούσε το νερό της μπανιέρας της, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση, πουλώντας μπάρα σαπουνιού με εκχυλίσματα φλοιού πεύκου, άμμο και φυσικά, νερό από την μπανιέρα της. Το σαπούνι έχει τιμή οκτώ δολαρίων ανά μπάρα και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από τις 6 Ιουνίου στην ιστοσελίδα της Dr. Squatch.
Μια Φρέσκια Προσέγγιση στην Περιποίηση
Η Σουίνι επιθυμεί με αυτή τη νέα της προσφορά να προσφέρει στους πελάτες της μια εμπειρία που να περιλαμβάνει τη νότα της φύσης, ενορχηστρωμένη με αρώματα πεύκου και βρύου. «Ειλικρινά πιστεύω ότι είναι μια πολύ διασκεδαστική στιγμή που κλείνει τον κύκλο της» επισημαίνει, προσθέτοντας ότι οι fans της συχνά αστειεύονται για το νερό του μπάνιου της. Αυτό φαίνεται να είναι για εκείνη ένας πρωτότυπος τρόπος να επικοινωνήσει με το κοινό, ενθαρρύνοντάς τους παράλληλα να φροντίζουν τον εαυτό τους με φυσικά και υγιεινά προϊόντα.
Όσον αφορά την προσωπική της εμπειρία με το σαπούνι, η Σουίνι δήλωσε: «Το χρησιμοποίησα σήμερα το πρωί, όταν έκανα ντους. Είναι πολύ απαλό» και περιέγραψε πώς το νερό ελήφθη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. «Μπήκα μέσα σε μια μπανιέρα, πήρα λίγο σαπούνι, κάναμε ένα ωραίο μπάνιο και μετά έβγαλαν το νερό. Είναι το πραγματικό νερό του μπάνιου μου. Ήθελα να έχει μια νότα από τις ρίζες μου». Σημείωσε επίσης ότι ελπίζει το σαπούνι αυτό να ενθαρρύνει τους άνδρες να φροντίζουν τον εαυτό τους και να χρησιμοποιούν προϊόντα που προάγουν την υγιεινή:
«Έχω βρεθεί σε μερικά αρκετά αηδιαστικά μπάνια ανδρών» είπε με χιούμορ, καταλήγοντας ότι η φιλοδοξία της είναι να αλλάξει την αντίληψη που έχουν για την περιποίηση. Αυτή η επιχείρηση, αν και προκλητική, φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία της προσωπικής φροντίδας και την ισχυρή παρουσία των γυναικών στη βιομηχανία του wellness.