Επίσκεψη στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λάρισας
Σημαντική επικοινωνία για τη στήριξη του σχολείου
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας, πραγματοποίησε πρόσφατα μια ουσιαστική επίσκεψη στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λάρισας (ΔΑΔ), κατά τη διάρκεια της γιορτής λήξης του σχολικού έτους, την οποία διοργάνωσαν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς. Αυτή η επίσκεψη είχε σκοπό όχι μόνο την εορταστική ατμόσφαιρα, αλλά και τη διερεύνηση των αναγκών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον Διευθυντή και το εκπαιδευτικό προσωπικό, ο Περιφερειάρχης πρότεινε να συζητήσουν τις τρέχουσες προκλήσεις και τις ελλείψεις που επικρατούν στο σχολείο. Σημαντική ήταν και η επικοινωνία του με γονείς μαθητών, οι οποίοι εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους σχετικά με την καθημερινότητα των παιδιών τους και τις συνθήκες εκπαίδευσης.
Προβλήματα κτιριακής υποδομής και άλλες προκλήσεις
Εκτός από τα λειτουργικά ζητήματα, ιδιαίτερη μνεία έγινε και στο κτιριακό πρόβλημα, καθώς οι υφιστάμενες αίθουσες δεν επαρκούν για να υποστηρίξουν τον συνεχώς αυξανόμενο μαθητικό πληθυσμό. Αν και υπάρχει απόφαση για την κατασκευή νέου σχολείου, η ολοκλήρωση αυτού αναμένεται εντός της επόμενης πενταετίας. Παράλληλα, η έλλειψη συστημάτων ψύξης στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που ταλανίζουν δασκάλους και μαθητές. Ο Περιφερειάρχης δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με τους αρμόδιους φορείς ώστε να προχωρήσει άμεσα η εγκατάσταση κλιματιστικών συστημάτων.
Η ανάγκη για ειδική υποστήριξη και ανάπτυξη νέων δομών
Ο κ. Κουρέτας άκουσε προσεκτικά τις εμπειρίες και τις μαρτυρίες των γονέων σχετικά με τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, όπως και το ζήτημα της ειδικής διατροφής των παιδιών. Επισημάνθηκε η ανάγκη άμεσης παρέμβασης από ειδικούς σε αυτά τα θέματα, προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη φροντίδα των μαθητών. Επιπλέον, ο Περιφερειάρχης ενημέρωσε τους γονείς για την πρόθεση της Περιφέρειας να δημιουργήσει δομές υποστήριξης παιδιών με αυτισμό και μετά τη σχολική ηλικία, μια ενέργεια που κλείνει ένα σημαντικό κενό στη μετασχολική φροντίδα.
Στη διάρκεια της επίσκεψης, τον Περιφερειάρχη συνόδευε ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας, Βασίλης Σίμος, ο οποίος συμμετείχε και αυτός σε συζητήσεις για τη βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης στο σχολείο.